vrijdag 17 april 2009

The climb

' There is always gonna be another mountain
I'm always gonna wanna make it move
Always gonna be a uphill battle
Sometimes I have to lose
Ain't about how fast I get there
Ain't about what's waiting on the other side
It's the climb..'

De ene dag zit alles mee, andere dag gewoon totaal niet. Vandaag wat minder, extra beurtje op mn landingen ( Ja, voor de verandering).  Hopelijk maandag weer check en dinsdag laatste check van dit deel van de training. We'll see..

2 opmerkingen:

  1. Heel veel suc6 lieve Diandra, I think about you,bewaar wat je ontvangen hebt heb ik vandaag gehoord, was 'n mooie zondag.Ziet zeker uit naar bezoek? Nou heel veel liefs van t. Anne en ook chroeten van o. Leo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel liefs van vincent en petra. Dit is voor mij de eerste keer dat ik je blog ziet.leuk om zo te horen hoe het met je gaat.we hebben een fijne samenkomst gehad.leuk om zo ook van je te mogen horen.blijf maar op de Hoogte.Ik ben benieuwd hoe het verder met je zal gaan.Volgende week HW en HES bij je.Geniet ermaar van. Chr en ik schrijf gauw weer.

    BeantwoordenVerwijderen