dinsdag 3 maart 2009

Just imagine you're flying with your dad

Dat waren de  laatste woorden voordat we het vliegtuig instapten vanmiddag.. Vandaag stond mijn recheck op het programma, nadat ik het hem de eerste keer niet gehaald had. Toen een extra vluchtje gevlogen en vandaag nog een een proberen. Ik stond ingepland met dhr. Haworth en dit bleek een heel aardige man te zijn. Hij stelt je op je gemak en het stressniveau daalt dan toch aanzienlijk! Net voordat ik in de kist wilde stappen, zei ie: ' The purpose of this flight is not to make you nervous and let you fail! Just imagine you're flying with your dad for an hour and show him the best you can..' Zo gezegd, zo gedaan en na 50 minuten had de beste man het gezien en was tevreden. Wat een heerlijk gevoel is dat, voor het eerst is het goed genoeg! Uiteraard is er nog genoeg voor verbetering vatbaar, maar het is goed genoeg voor solo te gaan ... morgen! Morgen om 15.45 uur lokale tijd sta ik weer op het rooster met dhr. Haber voor een aantal rondjes te vliegen en dan zal hij nog een keer beoordelen of ik op het juiste niveau zit om solo te gaan en dus ook weer veilig aan de grond kan komen! Ik heb er heel veel zin in en deze positieve dingen heb je toch wel even nodig om de motivatie hoog te houden! Ik sta ingepland op de Archer 2WG ( Archer two wiskey golf) om 23.45 uur jullie tijd. Ik verwacht niet zoveel luisteraars, maar mocht t het geval zijn dat jullie nog wakker zijn: www.squawkvfr.com -> Falcon Field -> radiootje klikken.
Ik hoop op mooie foto's van mn solo! 
Dikke kus,
Diandra

3 opmerkingen:

  1. ik luister mee,succes en dat van die Vader I agree.kus chr it

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi stukje op je weblog, echt een gaaf verhaal. ook leuk dat je t bijhoudt. ik had wilma aan de lijn en ze stuurt je de groeten. ze heeft t via Skype een paar keer geprobeerd, nog niet gelukt. Was t mailtje van Henk nu wel aangekomen?
    Vanmiddag veel succes en probeer er ook van te genieten.Dikke hug van hier. X m

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De big smile op foto 11 zegt genoeg!!!! Foto's van t zwembadgedeelte volgen nog?XX

    BeantwoordenVerwijderen