zondag 29 maart 2009

Zoveelste week.

Afgelopen weken heeeeeel erg veel gevlogen. 6 dagen in de week op het rooster en zelden de vlucht hoeven cancellen door het weer of een kapotte kist. Ideaal! Het gaat lekker hard. Inmiddels heb ik net mijn D32 Check achter de rug. Dit is een module-check om te kijken of je nog op het juiste niveau zit. Om 12.30 uur stond ik op het rooster met Dhr. Eggeling. Hele aardige man en het mondeling vooraf ging dan ook heel rustig en vriendelijk. Half uur antwoorden gegeven over het weer, de planning, de kaart en het vliegtuig zelf. Techniek van de  motor is nog steeds niet mijn sterkste punt, maar ik kreeg een +. Stuk vliegen, 6 landingen en 2 uur later stonden we weer aan de grond en zei hij: " Well good job, but there are some things I would like to talk about". Dus nog niet zeker of ik het nou gehaald of niet. Half uur de-briefen en hij feliciteerde me met dat ik het gehaald had. Weer een zorg minder! Zie altijd erg op tegen checks, maar als ze dan voorbij zijn, ben je ze ook zo vergeten. Want we gaan op naar de volgende checks!! 43&44 zijn de eindchecks van het eerste gedeelte hier, het VFR gedeelte. Daarna gaan we over op instrumentvliegen en een ander vliegtuig!
Maar zo ver ben ik nog niet. Laatste vluchten moet nog even gepresteerd worden. 
Heel af en toe gaan we nog even shoppen op onze vrije zondag en dan beland je wel eens tussen de meest geweldige schoenen:
Buiten vliegen en shoppen ondernemen we niet zo veel. Maar deze tijdbesteding bevalt verdraaid goed! Morgen weer een navigatie vlucht op het programma staan, dus er wordt weer even hard gepland! Bedankt voor de lieve kaartjes en mails! Ze hangen heel mooi boven mn bureau of bed!! Elke avond voor het slapen gaan, kan ik even aan NL terugdenken. Goed, ik zal niet overdrijven, maar het is wel echt leuk om wat te horen/zien. Nog maar 47 vluchten!!!
Liefs, Diandra

6 opmerkingen:

  1. Hoi Diandra,
    Leuk hoor dat het zo lekker gaat. Net nog ff een D32 check gedaan, en we zitten idd op hetzelfde/juiste niveau hoor :-)
    Let je wel op dat je al die schoenen ook weer mee terug moet nemen, of geef je alvast wat aan je ouders mee als ze komen? Fijn dat dat ook al een beetje opschiet. nog een paar weekjes.
    Nou zet hem op hè! liefs van ons. Paul, Annelies, Janita en Jorim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ze maar niet gekocht! Dat leek me toch errug zinloos inderdaad! Maar ze waren zoo mooi. Goed, nu weer aandacht op vliegen! Daar ging t uiteindelijk beetje om hier.
    Dikke kus!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi dian, how are you?? nog tijd om te ademen?? we zijn supertrots op je dat de volgende check ook weer binnen is zonder kleerscheuren!!! We hebben net de visa aangevraagd voor Henk en Wilma, geen probleem. Zou je niet verwachten bij zo'n stelletje schurken :) Dikke kus uit Wierden, XXX H W E

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi dian, nog even en je mag het genoegen smaken om te ontmoeten.Dan is even het missen voorbij.Missen maakt het soms mistig, maar niet in mesa geloof ik. Het weer is er heet ,heet en nog eens heet.Ik denk dat je vader wel een boterham ziet in al die airco's.Alleen jammer dat je vliegtuig er geen heeft ,hoefde je niet zo te zweten,al hoewel hoe hoger hoe kouder.Succes met het laatste VFR gedeelte en geniet ervan, want daarna mag je niet meer naar buiten kijken.Chr en kus uit duitsland

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was alweer een poosje geleden dat ik je wel en wee gevolgd heb, maar ik merk wel dat je wat dichterbij bent als ik je "lees". Hou je haaks en GEEF NIET OP. Al het werk is toch al klaar. Lieve Chroeten xxxxx luckyh

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Diandra, leuk om regelmatig met je mee te lezen.
    Chr. Janwillem, Fransine, Naim en Jara

    BeantwoordenVerwijderen