dinsdag 3 februari 2009

Arrived in Mesa!


Hi there!

Gistermiddag om half 5 geland op Phoenix Sky Harbour. En dan ben je er ineens echt! We werden opgewacht door de andere helft van onze klas en nog wat jongens uit klassen hoger.. erg leuk om dan gelijk bekende gezichten te zien! Daarna via school naar het appartement gereden en gelijk onder de douche gesprongen.. 14 uur reizen voel je dan ineens heel goed. Om 19.00 uur gegeten bij Chili's met een mannetje of 40! En toen om half 9 heerlijk in bed gaan liggen en direcht in slaap gevallen. Mn kamergenootje Maelle ( meisje uit de klas voor mij) had mn bed al opgemaakt.. heerlijk om er zo in te kunnen duiken! Verder zit ik in huis met nog 2 studenten uit de vorige klas. 

Het is hier inmiddels bijna 06.00 uur en de jetlag heeft zijn intrede gedaan. Onmogelijk om nog verder te slapen. Dus uit pure verveling jullie maar even updaten ;) Nee gekheid! Bedankt voor de lieve mailtjes en kaartjes, heel lekker om wat van het thuisfront te horen..!

Het volgende berichtje zal ik wat foto's toevoegen!
Kus Diandra

3 opmerkingen:

  1. Hey Diandra!
    Heb je al een beetje heimwee?! Dat zal niet met zo'n grote groep!
    Heel veel plezier!
    Kusjes Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oja en ik ben trouwens gister gezakt voor mijn theorie examen!:(
    Onno en Jenna zijn allebei wel geslaagd dat is helemaal ***. Maar ja nu mag ik het nog een keer vrijdag in Amsterdam proberen! Dan staat er op hun certificaat Leiden en bij mij Amsterdam hahah daar deed ik het voor ;)
    Dat wilde ik nog even zeggen!
    Kusjes Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Diandra,
    Leuk dat je er eindelijk aan kunt beginnen: VLIEGEN!
    Heel veel succes

    BeantwoordenVerwijderen