donderdag 26 februari 2009

Landen, landen, landen ..

Goeiemorgen, 
Landen, landen, landen .. dat is was ik het afgelopen vluchtje 1.5 uur lang gedaan heb. Leuk? Ja en nee. Eerst even een kleine uitleg waarom je dat 1.5 uur lang wilt doen.. D10 is het vluchtje voor je check, tijdens deze vlucht bepaalt je instructeur of je klaar  bent voor je check en dus om solo te gaan daarna. Dit was bij mij niet het geval. Meeste dingen gin
gen goed, maar het absolute struikelblok waren mijn landingen. En het is toch wel redelijk essentieel om dat te kunnen. Zo kwam het dat ik 1 a 2 Dxen op mn landingen heb gekregen. D staat nog steeds voor dual en x voor extra. Gister de 1e gevlogen en dat ging vrij lekker! Landingen waren stuk netter en ik voelde me ook iets zekerder ... Maar tijdens debriefing (nabespreking) wilde mijn instructeur nog 1 Dx vliegen om zeker te weten dat het niet slechts geluk was .. Dan gaat er toch even door je gedachten ' het is ook nooit goed'. Toch even lief geglimlacht naar de beste man en je er maar bij neerleggen...
 Dus vandaag weer een Dx en weer eindeloos veel landingen maken, vermoeiend maar het voelt zo heerlijk als je de kist zachtjes neerzet... Duim voor me dat deze goed gaat ;) Dan mag ik morgen misschien al check vliegen en zaterdag of maandag solo.. Zou leuk zijn, maar eerst eens deze goed vliegen! Op de zaken vooruit lopen heeft geen zin, alles is zo gevoelig voor veranderingen ... 
Hierboven mijn wall of fame van jullie lieve kaartjes! Ze hangen boven mijn bed, bij heimwee-aanvallen zijn ze een heerlijk redmiddel ;)
Dikke kus, Diandra

1 opmerking:

  1. hoi lieverd, hoest gegaan? Inmiddels weet ik het dus al. Niet de moed laten zakken hoor. Het is hier alweer half twaalf, voor jou begint t weekend nu. Leuk dat je weer wat aan je weblog hebt gedaan. K spreek je later, hFzij. X M

    BeantwoordenVerwijderen