vrijdag 27 februari 2009

"Sometimes you are in front ..

and sometimes behind.." 

Een liedje dat ik vandaag op de radio hoorde. En hoe toepasselijk is dat.. Een aantal dagen terug nog met vol vertrouwen dat solo voor het weekend moest lukken, en nu is van dat vertrouwen niets meer over .. Dinsdag te horen gekregen dat ik 2 extra beurtjes moest vliegen op mijn landingen. Vandaag zou ik klaar zijn voor de check, deze gevlogen en opnieuw waren de landingen niet goed genoeg ... Leuk zeg, dat vliegen. Wat een plezier.
Goed, ik overdrijf een beetje. Soms is het hier wat minder leuk, dan de andere keren en kun je er gewoon goed doorheen zitten. Het liefst dan even je eigen moedertje naast je waar je een traantje kunt laten over hoe oneerlijk het leven is .. Maar we gaan gewoon verder. Maandag extra vluchtje en daarna weer op naar de recheck. Eind volgende week hoop ik echt solo te gaan. ( Neem de marge lekker ruim, dan valt het vast mee haha) 
Positief: Het weer is zooo geweldig lekker! 25 graden en hoger, strakblauwe lucht en de zon blijft maar schijnen .. De jacuzzi wordt weer opgezocht en even lekker uitgebubbeld zonder na te denken over vliegen. Even iets anders. 

Volgende keer (hopelijk) een ietwat positiever berichtje! 
Dikke kus, Dian

2 opmerkingen:

  1. Hoi Diandra,
    Jammer dat het landen nog niet zo lekker gaat, maar ja er zijn er bij die al lang hun brevet hebben en er nog steeds een rommeltje van maken zoals je misschien wel hebt gehoord.
    Laat je maar niet op je kop zitten hoor, want wat ons betreft ben je al de beste vlieger die er is. Ik zou zo bij jou instappen hoor!
    Kijk maar "gewoon" omhoog bij het vliegen dan gaat het landen vanzelf ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja meis, soms zit t mee en soms zit t tegen. Maar niet de moed laten zakken hoor, je kunt niet meer dan je best doen en we weten dat je dat doet dus.......
    Hier zijn er weer 2 van de 3 aan het kuchen en snotteren, dikke pret.
    Veel plezier vanmiddag aan het meer, lekker chillen is ook belangrijk toch? Tot gauw, X M

    BeantwoordenVerwijderen