zaterdag 7 februari 2009

Weekend




Hallo schatjes!

Mijn eerste officiele weekend is begonnen. En het voelt heeeeeerlijk. Even geen wekker om 08.00 uur en eens even de buurt verkennen vandaag in die mooie auto van ons. Waarschijnlijk ga ik zo even shoppen hier, dat moet natuurlijk ook gebeuren. Ondertussen heb ik ook was fotootjes verzameld! De eerste twee is het vliegtuigje waar we op gaan vliegen (dinsdag) als het goed is! De derde de cockpit. 
Dit weekend helaas grote kans dat het gaat regenen, maar tot nu toe nog zon! Dus daar genieten we nog even van. Gisteravond nog even heel lekker in de jacuzzi gezeten van 40 graden! Prima te doen als het hier 's avonds een beetje afkoelt. 
Verder vul ik mijn tijd hier met het AOM (Aircraft Operating Manual) doorlezen, hier staat alles in dat over deze Piper Archer (type) gaat. Ik moet bekennen hem nog bijna niet open gehad te hebben, maar echt alles staat erin. Van de motor tot hoe je een bepaalde manoeuvre uitvoert. 

Nogmaals bedankt voor de lieve mailtjes! Dikke kus, Dian

2 opmerkingen:

  1. hoi meis, even de tijd om alle nieuwe indrukken te verwerken. Lekker effe shoppen, dat is vaste prik op zaterdag dus dat went snel hi hi.Doe jij t vandaag dan ook voor mij? XX m

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Diandra,
    Lekker hoor een weekeindje vrij, maar zometeen toch weer de harde werkelijkheid (nou ja hard) van de maandag.
    Erg leuk om te kunnen meeleven met wat je daar beleeft.
    Nou zet hem op en vlieg nergens tegenaan hé.
    Groetjes van ons. Paul en Annelies.
    P.s. vette kar hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen