maandag 9 februari 2009

Eerste vlucht staat gepland


Hi there!
Morgen staan we voor het eerst ingepland. Om 12.30 u lokale tijd staat mn crewmaatje Wouter ingepland en gelijk erachteraan om 14.oo u sta ik op het rooster. We vliegen met elkaar mee om de tijd zo gunstig mogelijk te benutten. Vandaag waren de laatste briefings en ik ben blij dat het over nu eindelijk zover is. Helaas zit het weer nog niet echt mee, maar dat weten we morgen pas zeker. Er staan weer wat nieuwe foto's (klik erop). 
Nu nog even voorbereiden voor morgen. Ik ben heel benieuwd! 
Liefs! Dian

3 opmerkingen:

  1. Leuk om te horen hoe het daar in amerika allemaal gaat :D! Keep the posts coming...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Dian, ik zit al een tijdje naar de toren te luisteren maar hoor nog geen bibberig verlegen meisjesstemmetje :) Misschien is het toch niet doorgegaan vandaag of je bent helemaal niet te horen. Ik spreek je later wel.
    Ik ga nu naar bed, dikke kus, XXX m

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hi lieve zus,volgens Ruth moet het zo gaan lukken(dat je dit aan de andere kant van de oceaan kan lezen).Besef wel dat ik mijn computerfobie voor je aan de kant zet en (bijna geheel)zelfst deze weblog heb opgezocht!Waar Liefde al niet toe in staat is.Wilma maakte me al jaloers dat ze je geskypt had,ga ik ook proberen.Gisteren gevlogen??viel tegen zeker??Nou lieve zus,cheniet ervan(mooi om alles van boven te bekijken,dankend Wie ons roer in handen heeft)en dikkeKus uit Drenthe(heb je al heimwee naar deze mooie provincie?)XXXXrenée

    BeantwoordenVerwijderen