vrijdag 13 februari 2009

First week of flying ..

Hi!
De eerste week met vliegen zit er bijna op. Zometeen het 4e vluchtje alweer! Het gaat echt bizar snel allemaal. We hebben een instructeur toegewezen gekregen, die je het hele eerste traject houdt. Deze liefste man verwacht alleen heel erg veel van zijn studenten en de dreigementen lopen hoog op in de lucht als je iets vergeet .. Aan de ene kant terecht, maar hij kan overdrijven...

Het vliegen zelf is wel supergaaf! Op www.squawkvfr.com, dan naar Falcon Field (links) en dan rechts op het radiootjes klikken. Dan kunnen jullie meeluisteren! Vanmiddag zit ik op de N4144P ( uitgesproken : November four one four four Papa of Archer four four Papa) Om 21.45 (jullie tijd) vlieg ik of om  22.30 uur. Hangt er vanaf of mijn crewmaatje eerst vliegt of ik.

Ik ga snel naar school! Liefs! X

3 opmerkingen:

  1. hoi lieve schat, spannend allemaal hoor. Klinkt gaaf joh. Ben best jaloers hi hi. Ik hoop dat je er zelf een beetje van kan genieten en niet stijf staat van de zenuwen.
    Je krijgt een dikke kus van Pappa en Sifra. En van mij natuurlijk. XXXX Noelie mist je wel, wij niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi lieve zus,
    Even een snelle kus vanuit Nederland.
    Succes daar. Liefs, Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Dian! Zo onwijs tof om te zien! Ik hoop dat alles goed gaat! Ik kom je snel opzoeken!:) Veel plezier en succes nog!! Knuffel Lot

    BeantwoordenVerwijderen