donderdag 5 februari 2009

Bijna weekend




Goeiemorgen daar! 

Even het grote nieuws: we hebben een auto gekocht. Een Buick Park Avenue, wit en groot. Ik kon even geen beter plaatje vinden dan hier links. Die van ons glimt wat minder en is paar jaar ouder. Morgen maar even zelf een foto er van maken. Maar dat foto's maken schiet er gewoon een beetje bij in bij mij. Sorry alvast daarvoor. Kijk ook eens op visionairs.org en dan bij weblogs! Daar staan de weblogs van mn klasgenoten en die zijn soms wat beter in wel foto's maken en weblog bijhouden. Maar ik ga ook mn best ervoor doen! Vandaag zijn we naar de dokter geweest en weer iets typisch amerikaans.. Je krijgt pizza terwijl je wacht.. Heel gezond.. Bizar dat Amerika maar wel erg leuk! Een supermarkt die 24 u per dag open! Ideaal als je 's nachts om 3 uur ineens besluit dat je cornflakes de volgende morgen wilt .. ofzo .. Nee ik heb er nog geen gebruik van gemaakt. 

Morgen hebben we weer een hele lading briefings over manoeuvreren in de lucht, wel interessant, maar de afgelopen maanden waren daar ook al voor. Nu nog 1x kort alles in een notendop en dan (als het goed is) dinsdag voor het eerst de lucht in. Ik ben echt heel benieuwd en het begint super te kriebelen om nu zelf ook een keer te gaan. We zijn net met zn vijven bij een heel leuk restaurantje gaan eten ' d-vine', net even anders dan alle fastfoodketens en heerlijk gegeten. Samen met kamergenootje en 3 jongens die bijna klaar zijn, gezellig buiten gezeten en live muziekje erbij. 

De jetlag is nog steeds wel te voelen, moet ik bekennen. Om een uur of 3 's middags is de energie ver te zoeken en voelt het echt alsof je gewoon in bed hoort te liggen. Gelukkig voelt iedereen het wel een beetje, maar we moeten zo snel mogelijk wennen aan het ritme hier. Dus geen middagslaapjes ;)

Inmiddels is het hier 21.00 uur en m'n ogen vallen bijna dicht. Morgen weer een dag, ik ben benieuwd. Tot nu toe nog met plezier mn bed uitgestapt om weer naar school te gaan, laten we dat zo houden. Nog steeds leuk al die mailtjes! Bedankt en ik zal ze ook echt allemaal proberen te beantwoorden! Kan even duren, want de tijdbesteding 'vrije tijd' kennen ze hier niet. Die moet je zelf inplannen.. Ergens...

Dikke kus! Dian

2 opmerkingen:

  1. hoi hoi schatje, vette car joh. heeft veel weg van de Smart hi hi. Al in gereden of laat je dat voorlopig aan Wouter over? Leuk dat je zo regelmatig iets laat horen van je, ik hoop dat dat zo blijft. Die foto's houden we wel tegoed joh, no problem. Hoe vond je je kaartje? Let trouwens goed op je brievenbus komende dagen........!! Dikke kus van hier, XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Diandra!
    Echt fijn dat je het zo naar je zin hebt,en echt een mooie auto!
    Ben je al een beetje bruin geworden?
    ik mis je wel hoor!,,maarja nog maar 76 nachtjes,,dat schiet al best op!
    ik hou veel van jou!
    kusje van je zusje!

    BeantwoordenVerwijderen